Międzynarodowy Instytut Great Place To Work, który nagrodził Zentivę certyfikatem, zajmuje się badaniem kultury organizacyjnej w różnych sektorach rynku od ponad 30 lat, wskazując pracodawców, którzy mogą się pochwalić najwyższymi wynikami w badaniu satysfakcji pracowników. Wyróżnienie stanowi potwierdzenie, że firma jest pracodawcą godnym zaufania.
- Jesteśmy wyjątkowo dumni z certyfikatu, który został przyznany na podstawie opinii naszych pracowników. To oni są niezmiennie w centrum wszystkich działań i wysiłków na rzecz tworzenia atrakcyjnego, zdrowego i bezpiecznego miejsca pracy, w którym każda osoba może rozwijać się zawodowo i czuć dobrze. Wspólnie tworzymy firmę o spójnej, jasno określonej kulturze organizacyjnej, w której utrzymujemy wysoki poziom zaangażowania, z której wartościami utożsamia się cały zespół i dzięki temu możemy realizować misję dostarczania wysokiej jakości leków w przystępnej cenie pacjentom, którzy ich potrzebują - powiedział Robert Łukawski, Dyrektor Generalny Zentiva Polska.
Zentiva Polska w codziennej działalności stawia na kulturę organizacyjną opartą na szacunku do różnorodności i równości pracowników, tworząc taką atmosferę pracy, gdzie każdy czuje się mile widziany. Firma wspiera rozwój kompetencji swoich zespołów, oferuje możliwości rozwoju zawodowego i ścieżki karier oraz zaangażowania w różnorodne projekty biznesowe. Najwyższą wagę przywiązuje do jakości i przejrzystości komunikacji z zespołem oraz do kultury informacji zwrotnej. Wartością nadrzędną w firmie jest także dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo pracowników – objęci są oni misją edukacji prozdrowotnej poprzez programy well-beingowe, związane z właściwą profilaktyką zdrowia. Atrakcyjne wynagrodzenia i obszerny zestaw benefitów i świadczeń dopełniają wydarzenia integracyjne, teambuildingowe oraz lokalne inicjatywy prospołeczne, które dodatkowo wzmacniają zaangażowanie i pozytywną atmosferę.
Aktualne informacje o firmie i oferty pracy w Zentiva Polska sprawdzisz klikając tu
O certyfikacji Great Place To Work
Certyfikacja Great Place to Work jest najbardziej rozpoznawalnym wyróżnieniem dla pracodawcy z wyboru, opartym w całości na tym, co pracownicy mówią o swoich doświadczeniach w miejscu pracy. Certyfikat Great Place To Work jest uznawany na całym świecie zarówno przez pracowników, jak i pracodawców. Służy jako globalny benchmark przy identyfikowaniu i docenianiu wyjątkowych doświadczeń pracowników. Każdego roku ponad 10 tysięcy firm w 60 krajach ubiega się o certyfikat Great Place to Work.
Zentiva jest producentem wysokiej jakości leków w przystępnej cenie służących pacjentom w Europie i poza nią. Firma zatrudnia 4,7 tys. pracowników i ma sieć zakładów produkcyjnych, w tym flagowe fabryki w Pradze, Bukareszcie i Ankleshwar. Oferując markowe i generyczne leki, chcemy lepiej zaspokajać codzienne potrzeby zdrowotne pacjentów.
Dążymy do tego, by opieka zdrowotna stała się prawem, a nie przywilejem. Ludzie szczególnie w dzisiejszych czasach potrzebują dostępu do dobrej jakości leków i opieki zdrowotnej w przystępnej cenie. Współpracujemy z lekarzami, farmaceutami, hurtowniami, organami regulacyjnymi i władzami, by wspólnie tworzyć najlepsze rozwiązania problemów życia codziennego.
Więcej informacji o firmie znajduje się na www.zentiva.pl i www.zentiva.com.